Bizhub PRESS C6000 v Grafone

Bizhub PRESS C6000 v Grafone

Nainštalovali sme novú špičkovú digitálnu tlačiareň Konica Minolta - Bizhub PRESS C6000. Formát SRA3+ vrátane brožúrovacieho finišéra.

Táto tlačiareň dostala ocenenie "Najlepšia produkčná hárková farebná tlačiareň" roku 2011 od European Digital Press Association.

Jedinečná kvalita obrazu

Ohromujúce rozlíšenie tlače v zariadeniach bizhub PRESS C6000 umožňuje dokonalú reprodukciu aj tých najmenších znakov a najtenších čiar. V kombinácii s tonerom Simitri HD sa tým dosahuje takmer ofsetová kvalita tlače.

Expresné dodacie termíny tlačovín

Nová tlačiareň nám dovolí výrazne skrátiť dodacie termíny tlačovín, hlavne letákov, brožúr, pohľadníc, prospektov...

Dobré ceny

Nový produkčný stroj nám umožnil znížiť ceny výtlačkov. Dajte si to k nám spočítať, budete milo prekvapení...

Túto technológiu využívame aj pri výrobe týchto produktov:

Plagáty do formátu 320 x 450 mm tlačíme na maloformátovej hárkovej tlačiarni. Väčšie formáty tlačíme veľkoplošnými tlačiarňami.

Pri tači do formátu 320x450mm je možné vybrať si zo širokej škály papierov od offsetových (kancelárskych) po natierané (kriedové) matné alebo lesklé rôznych gramáží.

Väčšie formáty tlačíme na veľkoplošných tlačiarňach na posterpapier 135g alebo 200g, billboardový blueback papier (mokrý výlep), prípadne citilight papier vhodný do presvetovacích boxov. Maximálny formát ktorý sme schopní vytlačiť je daný rozmerom papiera - šírka 1,35m a dĺžka návinom 50m.

Naši predkovia používali "navštívenky". My ich teraz voláme "vizitky" alebo trendovejšie "bussines card". Pod týmto názvami sa skrýva malá kartička, ktorá reprezentuje človeka, firmu. Elegantná a obsahujúca všetky potrebné kontaktné údaje, ktorými sa chceme prezentovať človeku ktorému vizitku podáme.

Štandardne tlačíme vizitky na 300 g biely matný papier. Samozrejme máme v ponuke aj rôzne iné papiere.

Reklamné, informačné, propagačné a iné letáky.

Vysoko kvalitná expresná tlač digitálnou technológiou na širokú škálu médií. Od kancelárskych papierov cez natierané (kriedové) lesklé alebo matné až po rôzne grafické papiere.

Veľkou výhodou je tiež možnosť personalizácie - každý leták môže byť originálom, pričom v prípade potreby môžete osloviť konkrétneho zákazníka, čitateľa materiálu a poskytnúť mu informácie ktoré chcete predložiť práve jemu. Napríklad cenník môžete vytlačiť konkrétnemu zákazníkovi s aktuálnymi cenami vrátane jeho individuálnych zliav a benefitov.